Fundacja Forum Dialogu to najstarsza polska organizacja pozarządowa stawiająca sobie za cel poprawę relacji polsko-żydowskich. Naszą misją jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Wspieramy i łączymy osoby, które wierzą, że bogatą i złożoną polsko-żydowską historię należy badać, opisywać i upamiętniać z empatią, w duchu uczciwości i wzajemnego szacunku. Realizujemy projekty skierowane zarówno do polskich odbiorców i odbiorczyń, jak i międzynarodowej społeczności.
Nasze kluczowe wartości to odpowiedzialność, empatia i profesjonalizm. Stanowią one część kultury naszej organizacji i staramy się w ramach podejmowanych działań na co dzień wcielać je w życie. Zależy nam na tym, by realizować nasze cele, a jednocześnie dbać o równowagę między życiem prywatnym i zawodowym naszego zespołu i stale się w tym doskonalimy.
Poznaj nas tutaj.
Szukamy osoby na stanowisko kierownika/kierowniczki ds. finansowych.
Ważne dla nas:
- Doświadczenie w kreowaniu procesów finansowych, księgowych i kadrowych oraz kierowaniu zespołem
- Doskonałe rozumienie kwestii księgowych, podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Dokładność, rzetelność, samodzielność
- Umiejętności analityczne
- Postawa nastawiona na partnerską komunikację i współpracę w zespole
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca wypełnianie formularzy wniosków i rozliczeń grantów
- Znajomość obsługi komputera oraz bardzo dobre umiejętności pracy w programie Excel
Mile widziane:
- Doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej
- Ukończone studia wyższe/podyplomowe/kursy z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości
- Praktyczne doświadczenia w rozliczaniu dotacji i grantów
- Znajomość obsługi systemów typu Google Workspace, Autenti, wFirma lub gotowość do wdrożenia i pracy na tych narzędziach