Fundacja Forum Dialogu to najstarsza polska organizacja pozarządowa stawiająca sobie za cel poprawę relacji polsko-żydowskich. Od 25 dzięki naszym działaniom gromadzimy wokół siebie osoby w kraju i zagranicą, dla których żydowska historia i dziedzictwo w Polsce mają ogromne znaczenie. Ta społeczność to Sieć Forum Dialogu – ludzie, którzy wspólnie piszą nowy rozdział polsko-żydowskiej historii. Naszą misją jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Wspieramy i łączymy osoby, które wierzą, że bogatą i złożoną polsko-żydowską historię należy badać, opisywać i upamiętniać z empatią, w duchu uczciwości i wzajemnego szacunku. Realizujemy projekty skierowane zarówno do polskich odbiorców jak i międzynarodowej społeczności. Nasz zespół liczy 20 osób – poznaj nas tutaj.
Kogo szukamy?
Szukamy koordynatora/koordynatorki projektów, który/a będzie uczestniczyć w koordynacji działań fundacji związanych z ofertą programową dla polskich i zagranicznych odbiorców naszych działań. W związku z rozwojem działań skierowanych do różnych grup odbiorczych w ramach Sieci Forum Dialogu fundacja poszukuje samodzielnej, odpowiedzialnej i dobrze zorganizowanej osoby, która weźmie udział w realizacji aktualnych i przyszłych przedsięwzięć programowych w tym obszarze.
Jeśli masz pytania związane z rekrutacją, zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@dialog.org.pl.
Twoja rola
Jako koordynator/koordynatorka projektów będziesz uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji zadań związanych z działaniami skierowanymi do polskich i zagranicznych odbiorców działań programowych fundacji, w tym m.in.:
- merytoryczne i organizacyjne przygotowanie oraz opieka nad wydarzeniami i spotkaniami w formie stacjonarnej i online w języku polskim i angielskim (kilkudniowe seminaria połączone ze zwiedzaniem, wykłady, dyskusje panelowe);
- merytoryczne i organizacyjne (także w porozumieniu z podmiotami zewnętrznymi) przygotowanie oraz opieka nad wizytami studyjnymi z udziałem liderów społeczności żydowskich z zagranicy;
- merytoryczne i organizacyjne przygotowanie i opieka nad spotkaniami między potomkami polskich Żydów a społecznościami lokalnymi w Polsce;
- stały kontakt z uczestnikami koordynowanych elementów oferty programowej (komunikacja w języku polskim i angielskim);
- wyjazdy na spotkania lokalne i wizyty studyjne w Polsce;
- przygotowywanie materiałów związanych z realizacją programów Forum Dialogu;
- monitorowanie wydarzeń i mapowanie inicjatyw z zakresu dialogu polsko-żydowskiego w Polsce i za granicą;
- realizacja i rozliczanie budżetu realizowanych działań, tworzenie i archiwizacja dokumentacji programowej.
Oczekiwania:
- doświadczenie w zakresie koordynacji projektów;
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielność i sumienność;
- wiedza na temat historii i współczesnych stosunków polsko-żydowskich;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku;
- wysokie umiejętności komunikacyjne.
Dodatkowym atutem będą:
- doświadczenie w organizacji wydarzeń, takich jak: konferencje, wizyty studyjne, wyjazdy turystyczne.