Forum Dialogu to najstarsza polska organizacja pozarządowa stawiająca sobie za cel poprawę relacji polsko-żydowskich. Od ponad 25 lat tworzymy społeczność osób z Polski i zagranicy, które troszczą się o relacje polsko-żydowskie i podtrzymywanie pamięci o Żydach w Polsce oraz wierzą, że bogatą i złożoną polsko-żydowską historię należy badać, opisywać i upamiętniać z empatią, w duchu uczciwości i wzajemnego szacunku. Ta społeczność to Sieć Forum Dialogu.
Sieć Forum Dialogu łączy osoby, które organizują uroczystości upamiętniające, nawiązują relacje z Ocalałymi i ich potomkami, dbają o ochronę dziedzictwa żydowskiego, przeciwdziałają antysemityzmowi, edukują oraz upowszechniają wiedzę o kulturze i historii żydowskiej, a także osoby, które wspierają te działania finansowo. Sieć zapewnia im poczucie wspólnoty oraz wsparcie rozwojowe i edukacyjne, a także przygotowuje do podejmowania dialogu.
Poznaj nasz zespół tutaj.
Kogo szukamy?
Szukamy koordynatora / koordynatorki ds. komunikacji i promocji, który/a będzie częścią trzyosobowego zespołu komunikacji i promocji.
Do Twoich zadań będą należeć:
- współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji Forum Dialogu
- współtworzenie kanałów komunikacji Forum Dialogu w mediach społecznościowych
- zarządzanie i administrowanie stroną www Forum Dialogu, a także koordynacja procesu stworzenia nowej strony www
- design i skład materiałów promocyjnych
- koordynacja wydawania materiałów promocyjnych i fundraisingowych (raporty, broszury, ulotki, banery), w tym współpraca z zewnętrznymi grafikami i drukarniami
- tworzenie i redakcja treści w języku polskim i angielskim
- opieka nad identyfikacją wizualną Forum Dialogu
- obsługa mass-mailingu (MailChimp)
- zarządzanie budżetem promocyjnym
- prowadzenie archiwum fotograficznego, współpraca z fotografami
- edycja wideo na podstawowym poziomie.
Oczekiwania:
- doskonała umiejętność tworzenia komunikatów językowych i wizualnych z dostosowaniem do konkretnych grup odbiorczych
- doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- podstawowa znajomość obsługi programów graficznych (Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop lub analogicznych)
- umiejętność obsługi stron internetowych (WordPress)
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z komunikacją i promocją
- doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu kanałów w mediach społecznościowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy
- wysokie kompetencje komunikacyjne związane z budowaniem relacji w zespole oraz w zakresie otwartego dawania i otrzymywania feedbacku.
Mile widziane:
- doświadczenie w koordynacji wdrożenia strony www
- doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji i/lub tworzeniu kampanii komunikacyjnych
- doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- podstawowa znajomość programów do edycji wideo (Adobe Premiere Pro lub analogicznych)
- wiedza na temat historii i współczesnych relacji polsko-żydowskich.