Szukamy Kierowniczki/Kierownika ds. Finansowych (pełen etat) w celu nadzorowania wszystkich aspektów finansowych naszej organizacji.
Twoja rola
Jako Kierowniczka/Kierownik ds. Finansowych będziesz odpowiedzialna/y za:
- tworzenie budżetu organizacji i nadzór nad jego realizacją,
- obsługę grantów instytucjonalnych i prywatnych pozyskiwanych przez Fundację, w tym tworzenie budżetów, kontrola nad prawidłowym księgowaniem wydatków oraz nadzór nad wypełnianiem zobowiązań wobec grantodawców i darczyńców,
- przygotowywanie dokumentacji finansowej i projektowej w j. angielskim i j. polskim na potrzeby zagranicznych grantodawców instytucjonalnych i darczyńców prywatnych,
- obsługa programu grantowo-stypendialnego Forum, w tym przygotowywanie dokumentacji związanej z programem, konsultacja pod kątem prawnym i podatkowym oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem grantów i stypendiów przez beneficjentów,
- obsługa kadr, w tym koordynacja formalności związanych z zatrudnianiem nowych pracowników, odpowiedzialność za dokumentację kadrową i rozliczanie delegacji służbowych,
- tworzenie i wdrażanie procedur wynikających z ustawodawstwa dot. organizacji pożytku publicznego, kodeksu pracy etc. we współpracy z obsługującą Forum kancelarią prawną i biurem księgowym.
Będziesz raportować bezpośrednio do Prezesa Forum i Zarządu.
Wymagania
- ukończone studia wyższe,
- co najmniej 2 lata doświadczenia w nadzorowaniu procesów finansowych, księgowych i kadrowych w sektorze biznesowym lub non-profit,
- doskonałe zrozumienie księgowości, kwestii podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w Polsce,
- doświadczenie w pisaniu i rozliczaniu wniosków o dofinansowanie,
- biegłość w j. angielskim,
- doskonałe umiejętności pracy w programie Excel.
Nie musisz być ekspertem stosunków polsko/żydowskich, szukamy osoby taktownej, naturalnie ciekawej i z silną motywacją do wspierania naszej misji. Zależy nam, by osoba w tej roli miała umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, by wykazywała się dokładnością i samodzielnością.
Oferujemy
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- umowę o pracę (pełen etat)
- wsparcie w Twoim rozwoju,
- przyjazną i twórczą atmosferę pracy.
Planowane rozpoczęcie pracy: 1 września 2018 (przewidywany 3-miesięczny okres próbny).
Zespół i biuro Forum
Nasz zespół to 15 osób, pracujemy w biurze Forum przy Krakowskim Przedmieściu. Poznaj nas tutaj.
Zaaplikuj!
Do środy, 11 lipca 2018 r. czekamy na Twoje zgłoszenie na adres rekrutacja.finanse@dialog.org.pl. Prosimy załącz:
-
- Twoje CV (1 strona, w .pdf, po angielsku) i/lub link do Twojego profilu online,
- odpowiedzi (łącznie 1 strona, w .pdf, po angielsku) na następujące pytania:
(1) Opowiedz nam o procesie dotyczącym finansów, rachunkowości, budżetowania czy kadr który stworzyłaś/eś lub usprawniłaś/eś.
(2) Dlaczego chcesz dołączyć do Forum Dialogu?
- kontakt do dwóch osób (przełożona/y, współpracownik na równoległym stanowisku), które mogłyby udzielić referencji.
Skontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami i spotkamy się z wybranymi osobami na rozmowy w połowie lipca.