Fundacja Forum Dialogu poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik/Kierowniczka ds. finansowych
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze finansów i/lub kadr i płac, najchętniej w sektorze pozarządowym;
- bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych;
- doświadczenie w pisaniu i rozliczaniu wniosków o dofinansowanie;
- znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excela;
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole;
- umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia, samodzielność, dokładność oraz zaangażowanie.
Dodatkowym atutem będzie:
- wykształcenie wyższe w obszarze finansów/rachunkowości;
- znajomość terminologii w j. angielskim z zakresu finansów oraz rachunkowości;
- zainteresowanie i/lub wiedza na temat stosunków polsko-żydowskich oraz wielokulturowości.
Zakres obowiązków:
- tworzenie budżetu rocznego Fundacji oraz nadzór nad jego realizacją;
- obsługa grantów instytucjonalnych i prywatnych pozyskiwanych przez Fundację, w tym tworzenie budżetów, kontrola nad prawidłowym księgowaniem wydatków oraz nadzór nad wypełnianiem zobowiązań wobec grantodawców i darczyńców;
- przygotowywanie dokumentacji finansowej i projektowej w j. angielskim na potrzeby zagranicznych grantodawców instytucjonalnych i darczyńców prywatnych;
- obsługa programu grantowo-stypendialnego Fundacji, w tym przygotowywanie dokumentacji związanej z programem, konsultacja pod kątem prawnym i podatkowym oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem grantów i stypendiów przez beneficjentów;
- obsługa kadr, w tym koordynacja formalności związanych z zatrudnianiem nowych pracowników, odpowiedzialność za dokumentację kadrową, rozliczanie delegacji służbowych etc.;
- tworzenie i wdrażanie procedur wynikających z ustawodawstwa dot. organizacji pożytku publicznego, kodeksu pracy etc. we współpracy z obsługującą Fundację kancelarią prawną i biurem księgowym.