Fundacja Forum Dialogu to najstarsza polska organizacja pozarządowa stawiająca sobie za cel poprawę relacji polsko-żydowskich. Od 25 dzięki naszym działaniom gromadzimy wokół siebie osoby w kraju i zagranicą, dla których żydowska historia i dziedzictwo w Polsce mają ogromne znaczenie. Ta społeczność to Sieć Forum Dialogu – ludzie, którzy wspólnie piszą nowy rozdział polsko-żydowskiej historii. Naszą misją jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Wspieramy i łączymy osoby, które wierzą, że bogatą i złożoną polsko-żydowską historię należy badać, opisywać i upamiętniać z empatią, w duchu uczciwości i wzajemnego szacunku. Realizujemy projekty skierowane zarówno do polskich odbiorców jak i międzynarodowej społeczności. Nasz zespół liczy 17 osób. Poznaj nas tutaj.
Kogo szukamy?
W Forum fundraising oparty na relacjach nie jest pustą ideą, ale zasadą organizującą naszą codzienną pracę – zarówno z darczyńcami indywidualnymi, jak i instytucjami. Szukamy asystenta/ki ds. pozyskiwania funduszy i relacji z darczyńcami, który/a będzie uczestniczyć w działaniach mających na celu poszerzanie i wzmacnianie społeczności naszych przyjaciół oraz sojuszników.
Twoja rola:
Jako asystent/ka ds. pozyskiwania funduszy relacji z darczyńcami będziesz odpowiedzialny/a za:
- wsparcie komunikacji z zagranicznymi i polskimi darczyńcami fundacji, w tym:
(1) monitorowanie wpłat i przygotowywanie podziękowań dla darczyńców;
(2) aktualizowanie bazy darczyńców (CRM);
(3) wsparcie organizacji wydarzeń skierowanych do darczyńców polskich i zagranicznych;
(4) umawianie rozmów telefonicznych oraz spotkań;
(5) wsparcie zespołu komunikacji i promocji w realizacji wysyłek masowych skierowanych do darczyńców; - prowadzenie researchu i analizy informacji o aktualnych i potencjalnych darczyńcach w Polsce i zagranicą;
- organizację logistyczną zagranicznych podróży fundraisingowych przedstawicieli fundacji;
- wsparcie działań mających na celu pozyskanie środków od grantodawców i darczyńców instytucjonalnych, w tym:
(1) przygotowywanie szkiców listów, ofert, wniosków i sprawozdań w języku polskim i angielskim;
(2) wsparcie w zbieraniu informacji oraz przygotowywaniu dokumentacji potrzebnych do składania wniosków o finansowanie; podpisywania umów, składania sprawozdań; - prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dot. pozyskiwania funduszy.
Oczekujemy:
- umiejętności redagowania poprawnych i przejrzystych tekstów w języku polskim i angielskim, w tym e-maili, fragmentów raportów, sprawozdań oraz tzw. „lekkiego pióra”;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- wysokich kompetencji komunikacyjnych;
- umiejętności organizacyjnych, samodzielności i sumienności;
- podstawowych umiejętności analitycznych;
- wykształcenia wyższego lub w trakcie ostatnich lat studiów;
- znajomości środowiska Windows, pakietu Office, podstawowych umiejętności biurowych; komunikacji internetowej.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość kultury amerykańskiej, doświadczenie w komunikacji z Amerykanami;
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku;
- doświadczenie w pracy w organizacji społecznej / komunikacji / fundraisingu;
- wiedza na temat historii i współczesnych stosunków polsko-żydowskich.