Pozyskiwanie funduszy to Twój konik i ciekawe wyzwanie?
Potrafisz budować relacje z darczyńcami?
Interesują Cię relacje polsko-żydowskie i kultura amerykańska?
Kontakt z międzynarodowym środowiskiem jest dla Ciebie ważny?
Marzysz o pracy z misją, która może stać się Twoją pasją?
Dołącz do zespołu fundraisingu w Forum Dialogu jako koordynator/ka lub starszy/a koordynator/ka ds. pozyskiwania funduszy i relacji z darczyńcami w Polsce i za granicą!
Twoja rola:
- Planowanie i koordynowanie działań fundraisingowych skierowanych do darczyńców indywidualnych
- Koordynacja komunikacji z zagranicznymi (przede wszystkim ze Stanów Zjednoczonych) i polskimi darczyńcami fundacji
- Pozyskiwanie darczyńców oraz poszukiwanie nowych możliwości finansowania
- Podtrzymywanie relacji z aktualnymi darczyńcami
- Analiza i monitorowanie wpłat od darczyńców i ich zaangażowania
- Współpraca z zespołem komunikacji i promocji.
Przykłady Twoich zadań:
- Planowanie komunikacji, spotkań i strategii rozmów z darczyńcami indywidualnymi
- Planowanie, koordynacja i realizacja wysyłek masowych do darczyńców
- Przygotowywanie listów i sprawozdań dla darczyńców w języku angielskim
- Organizacja wizyt fundraisingowych przedstawicieli fundacji za granicą (najczęściej w Stanach Zjednoczonych)
- Aktualizowanie bazy darczyńców w CRM.
Ważne dla nas:
- Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy od darczyńców indywidualnych lub/i biznesowych
- Doświadczenie w koordynacji i planowaniu projektów
- Umiejętność komunikacji i budowania relacji z różnymi interesariuszami
- Lekkie pióro pozwalające na pisanie tekstów (maili, sprawozdań)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Wysokie umiejętności organizacyjne, samodzielność i sumienność
- Łatwość analizy danych i wyciągania wniosków.
Mile widziane:
- Znajomość kultury amerykańskiej, doświadczenie w komunikacji z Amerykanami
- Doświadczenie pracy lub aktywności w międzynarodowym środowisku
- Wiedza na temat historii i współczesnych stosunków polsko-żydowskich.