Tematyką tą interesowałam się od dawna ze względu na miejsce urodzenia i zamieszkania. Grójec był typowym sztetlem, ponad połowę mieszkańców przed wojną stanowili w nim Żydzi. Niewiele po nich zostało śladów kultury materialnej. Zachowały się jakieś obrazki, strzępki opowieści w pamięci starszych mieszkańców. Dawny kahał przekształcony na sklep, pusty cmentarz… To pobudzało wyobraźnię. Pustka… Chciałam ją wypełnić. Poznać imiona, nazwiska żydowskich mieszkańców Grójca. Dowiedzieć się, gdzie mieszkali i pracowali, jakie były ich marzenia. Pracę magisterską na Wydziale Polonistyki UW pisałam na temat Adolfa Rudnickiego. Tutaj znów zetknęłam się z tematyką Zagłady. Potem przyszła praca w szkole, wiele czytałam na ten temat, ale nie robiłam żadnych projektów z młodzieżą. Przełomem był udział w Letniej Szkole Nauczania o Holokauście w roku 2013, gdzie uświadomiłam sobie, jak ważne jest, aby o tym uczyć, przekazywać dalej świadectwo o wielokulturowości i żydowskim dziedzictwie. Wkrótce nadeszła propozycja udziału w programie edukacyjnym Szkoła Dialogu. Wspólnie z uczniami odkryliśmy wielokulturowy Grójec, przygotowując wycieczkę śladami żydowskich mieszkańców miasta. W międzyczasie przeczytałam książkę „Zagłada Żydów w Grójcu” opartą w dużym stopniu na pracy magisterskiej Karoliny Panz. To wszystko spowodowało, że zajęłam się tym tematem.
Jestem nauczycielką języka polskiego. Pracuję również od kilku lat jako nauczyciel bibliotekarz w bibliotece szkolnej. Mam dorosłą córkę i kota. Interesuję się literaturą i psychologią.
W sprawach polsko-żydowskich prowadzę projekty z młodzieżą we współpracy z Forum Dialogu i innymi organizacjami: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Żydowskim Instytutem Historycznym, Stowarzyszeniem Dzieci Holocaustu, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Muzeum Galicja. W roku 2013 byłam koordynatorką projektu upamiętniającego społeczność żydowską Grójca w ramach Szkoły Dialogu. Młodzież z mojej szkoły zrealizowała film oraz przygotowała wycieczkę śladami żydowskiej historii Grójca dla mieszkańców swojego miasta. Projekt ten został doceniony tytułem finalisty na Gali Szkoły Dialogu. We współpracy z Forum Dialogu przygotowałam wraz uczniami spotkania w swojej szkole z amerykańskimi edukatorami z organizacji Facing History and Ouerselves (2014), z uczestnikami Marszu Żywych z Wielkiej Brytanii (2015) oraz z Georgem Elbaumem (2017). Uczniowie przygotowywali dla gości opowiadanie o realizowanych projektach i o dziedzictwie żydowskim Grójca w angielskiej wersji językowej. Oprowadzaliśmy również gości po Grójcu przedstawiając miejsca związane z kulturą żydowską.