Fundacja Forum Dialogu to największa i najstarsza polska organizacja pozarządowa zajmująca się dialogiem polsko-żydowskim. Naszą misją jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Realizujemy projekty skierowane zarówno do polskich odbiorców jak i międzynarodowej społeczności. Nasz zespół liczy 17 osób. Poznaj nas tutaj.
Kogo szukamy?
Szukamy asystenta/asystentki biura który/a wesprze nas aktualnie w zadaniach administracyjnych, obsłudze projektów i komunikacji, a docelowo będzie prowadzić także sekretariat Fundacji. Na tym stanowisku będziesz miał/a okazję sprawdzić się w realizacji zadań z różnych obszarów oraz o zróżnicowanym poziomie trudności.
Jeśli masz pytania związane z rekrutacją, zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@dialog.org.pl.
Twoja rola
Jako asystent/asystentka biura będziesz:
- wspierać koordynatorki w realizacji programów, w tym m.in. tworzyć, porządkować oraz archiwizować dokumentację projektową oraz obsługiwać wirtualne spotkania,
- współtworzyć i redagować treści skierowane do odbiorców działań Fundacji oraz umieszczać je w kanałach komunikacji posiadanych przez Fundację takich jak newsletter czy strona www.
- wspierać codzienną pracę zespołu (np. prowadzenie kalendarza oraz obsługa wirtualnych spotkań zespołu) oraz rozwiązywać bieżące problemów pracowników i pracowniczek (zamawianie serwisu sprzętu, oprogramowania etc.)
- koordynować formalności związane z zatrudnianiem współpracowników oraz wynikające ze współpracy z dostawcami usług.
- obsługiwać główną skrzynkę email Fundacji
- współpracować przy wdrażaniu CRM oraz innych narzędzi usprawniających działanie organizacji.
Z uwagi na pracę zdalną biura, aktualnie w mniejszym zakresie będziesz odpowiadać też za organizację pracy sekretariatu, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, czuwanie nad obiegiem dokumentów, zamawianie wyposażenia i materiałów biurowych, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, prowadzenie ewidencji sprzętu, księgozbioru oraz materiałów etc.
Podlegać będziesz dyrekcji oraz ściśle współpracować z koordynatorką biura.
Wymagania
- wysokie kompetencje w tworzeniu i redagowaniu tekstów w j. polskim
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu Office
- zainteresowanie i/lub wiedza na temat stosunków polsko-żydowskich oraz wielokulturowości
- dobra znajomość j. angielskiego
- wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatnich lat studiów
Szukamy osoby, którą cechuje zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy oraz wysokie umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole. Szczególnie przydatna w wykonywaniu obowiązków będzie umiejętność pracy wielozadaniowej oraz priorytetyzacji zadań. Osoba na tym stanowisku powinna odznaczać się także dokładnością i odpowiedzialnością za przydzielone zadania.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy biurowej i projektowej
- znajomość środowiska organizacji pozarządowych
- doświadczenie w obsłudze stron www oraz znajomość narzędzi i aplikacji takich jak pakiet Google, Zoom, Mailchimp oraz Freshmail.
Oferujemy
- przyjazną i twórczą atmosferę pracy w kameralnym zespole
- umowę o pracę (pełen etat)
- możliwość rozwoju uwzględniającego Twoje kompetencje
- pracę w systemie zdalnym min. do końca maja 2021 roku (przy jednoczesnym założeniu regularnych wizyt w biurze z uwagi na pełnioną funkcję)
Planowane rozpoczęcie pracy: połowa kwietnia (przewidywany 3-miesięczny okres próbny).
Zaaplikuj!
Do środy 31 marca 2021 r. czekamy na Twoje zgłoszenie. Prześlij je na adres rekrutacja@dialog.org.pl. Prosimy załącz:
- Twoje CV (1-2 strony, w pdf),
- odpowiedzi (łącznie 1 strona, w .pdf ) na następujące pytania:
(1) Opowiedz nam o swoich trzech mocnych stronach i tym w jakich sytuacjach miałeś/aś okazję się nimi wykazać.
(2) Dlaczego chcesz dołączyć do Forum Dialogu?
Skontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami i spotkamy się z wybranymi osobami na rozmowy w pierwszej połowie kwietnia.