• Co nowego

    w Forum Dialogu?

Fundacja Forum Dialogu to największa i najstarsza polska organizacja pozarządowa zajmująca się dialogiem polsko-żydowskim. Naszą misją jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Realizujemy projekty skierowane zarówno do polskich odbiorców jak i międzynarodowej społeczności. Nasz zespół liczy 17 osób. Poznaj nas tutaj.

Kogo szukamy?

Szukamy asystenta/asystentki biura który/a wesprze nas aktualnie w zadaniach administracyjnych, obsłudze projektów i komunikacji, a docelowo będzie prowadzić także sekretariat Fundacji. Na tym stanowisku będziesz miał/a okazję sprawdzić się w realizacji zadań z różnych obszarów oraz o zróżnicowanym poziomie trudności.

Jeśli masz pytania związane z rekrutacją, zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@dialog.org.pl.

Twoja rola

Jako asystent/asystentka biura będziesz:

  • wspierać koordynatorki w realizacji programów, w tym m.in. tworzyć, porządkować oraz archiwizować dokumentację projektową oraz obsługiwać wirtualne spotkania,
  • współtworzyć i redagować treści skierowane do odbiorców działań Fundacji oraz umieszczać je w kanałach komunikacji posiadanych przez Fundację takich jak newsletter czy strona www.
  • wspierać codzienną pracę zespołu (np. prowadzenie kalendarza oraz obsługa wirtualnych spotkań zespołu) oraz rozwiązywać bieżące problemów pracowników i pracowniczek (zamawianie serwisu sprzętu, oprogramowania etc.)
  • koordynować formalności związane z zatrudnianiem współpracowników oraz wynikające ze współpracy z dostawcami usług.
  • obsługiwać główną skrzynkę email Fundacji
  • współpracować przy wdrażaniu CRM oraz innych narzędzi usprawniających działanie organizacji.

Z uwagi na pracę zdalną biura, aktualnie w mniejszym zakresie będziesz odpowiadać też za organizację pracy sekretariatu, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, czuwanie nad obiegiem dokumentów, zamawianie wyposażenia i materiałów biurowych, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, prowadzenie ewidencji sprzętu, księgozbioru oraz materiałów etc.

Podlegać będziesz dyrekcji oraz ściśle współpracować z koordynatorką biura.

Wymagania

  • wysokie kompetencje w tworzeniu i redagowaniu tekstów w j. polskim
  • bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu Office
  • zainteresowanie i/lub wiedza na temat stosunków polsko-żydowskich oraz wielokulturowości
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatnich lat studiów

Szukamy osoby, którą cechuje zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy oraz wysokie umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole. Szczególnie przydatna w wykonywaniu obowiązków będzie umiejętność pracy wielozadaniowej oraz priorytetyzacji zadań. Osoba na tym stanowisku powinna odznaczać się także dokładnością i odpowiedzialnością za przydzielone zadania.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy biurowej i projektowej
  • znajomość środowiska organizacji pozarządowych
  • doświadczenie w obsłudze stron www oraz znajomość narzędzi i aplikacji takich jak pakiet Google, Zoom, Mailchimp oraz Freshmail.

Oferujemy

  • przyjazną i twórczą atmosferę pracy w kameralnym zespole
  • umowę o pracę (pełen etat)
  • możliwość rozwoju uwzględniającego Twoje kompetencje
  • pracę w systemie zdalnym min. do końca maja 2021 roku (przy jednoczesnym założeniu regularnych wizyt w biurze z uwagi na pełnioną funkcję)

Planowane rozpoczęcie pracy: połowa kwietnia (przewidywany 3-miesięczny okres próbny).

Zaaplikuj!

Do środy 31 marca 2021 r. czekamy na Twoje zgłoszenie. Prześlij je na adres rekrutacja@dialog.org.pl. Prosimy załącz:

  • Twoje CV (1-2 strony, w pdf),
  • odpowiedzi (łącznie 1 strona, w .pdf ) na następujące pytania:
    (1) Opowiedz nam o swoich trzech mocnych stronach i tym w jakich sytuacjach miałeś/aś okazję się nimi wykazać.
    (2) Dlaczego chcesz dołączyć do Forum Dialogu?

Skontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami i spotkamy się z wybranymi osobami na rozmowy w pierwszej połowie kwietnia.

Informacja nt. przetwarzania danych osobowych

W celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko asystenta/asystentki biura Forum Dialogu będzie przetwarzać dane osobowe udostępnione przez kandydata/kandydatkę w CV oraz w liście dołączonym do aplikacji, Informujemy, że przesłanie aplikacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie ww. danych przez Forum Dialogu. Dane osobowe zostaną usunięte po zakończeniu rekrutacji.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:

Wyrażam zgodę/ Nie wyrażam* zgody na przetwarzanie przez Forum Dialogu danych osobowych udostępnionych przeze mnie w CV oraz w liście dołączonym do aplikacji, w celu prowadzenia rekrutacji do pracy w Fundacji w przyszłości.

* prosimy zaznaczyć swój wybór poprzez zakreślenie właściwej opcji

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji jest dobrowolne, a jej brak nie stanowi przeszkody w udziale w prowadzonej rekrutacji. Dane takie będą przetwarzane bezterminowo, chyba że osoba, której dotyczą cofnie wyrażoną zgodę lub skorzysta z innych przysługujących jej praw skutkujących koniecznością zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

Informujemy, że osoby przekazujące dane osobowe na potrzeby rekrutacji są uprawnione do  dostępu do treści swoich danych oraz:

  • sprostowania;
  • usunięcia;
  • ograniczenia przetwarzania;
  • przeniesienia;
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

W celu skorzystania z przysługujących praw prosimy o skierowanie wniosku na adres email: dane.osobowe@dialog.org.pl.

Osobom przekazującym dane osobowe na potrzeby rekrutacji przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, że przetwarzanie państwa danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.