Nazwa stanowiska: Kierownik/Kierowniczka ds. administracyjnych
- Znasz w praktyce sektor pozarządowy i wiesz, jak się w nim poruszać?
- Uchwały, wnioski o granty, sprawozdania i regulaminy nie mają przed Tobą tajemnic?
- Zawsze jesteś na bieżąco i wiesz, co w „t(p)rawie piszczy?
- Potrafisz doskonale planować i zarządzać procesami, także kadrowymi?
- Bliskie Ci jest podejście nastawione na dialog, partnerstwo i współpracę?
Ważne dla nas:
- Co najmniej 2 lata doświadczenie w kierowaniu obszarem administracyjnym, idealnie w NGO
- Znajomość specyfiki sektora pozarządowego i/lub wiedza na temat zobowiązań fundacji
- Wiedza lub/i zainteresowanie obszarem kadr/zarządzania zasobami ludzkimi
- Bardzo dobra organizacja pracy, planowanie i wyznaczanie priorytetów
- Podejście nastawione na budowanie relacji i dialog
- Ciekawość oraz otwartość na uczenie się i poszukiwanie wiedzy
- Myślenie scenariuszowe/przewidywanie przyszłych zdarzeń, zwinność i elastyczność w podejściu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (pisanie-C1, mowa-B2)
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi i oprogramowania wspierającego organizację pracy (aplikacje PM, CRM, Google Workspace, Autenti, wFirma)
- Doświadczenie w zakresie zarządzania grantami instytucjonalnymi (aplikowanie lub/i rozliczanie)
Twoje zadania:
- Nadzór nad wypełnianiem zobowiązań formalnych i prawnych fundacji np. sprawozdania z działalności fundacji, przygotowywanie uchwał zarządu, umów z kontrahentami, regulaminów
- Zarządzanie procesami i narzędziami z zakresu organizacji biura, archiwizacji i efektywności pracy
- Zarządzanie obszarem kadr / zasobów ludzkich we współpracy z zespołem finansów – chętnie opowiemy o procesach, o które chcemy zadbać
- Dbałość o przyjęte procedury i regulaminy oraz aktualizowanie ich treści
- Opieka nad infrastrukturą biurową i wdrażanie zasad bezpieczeństwa cyfrowego, prawnego i fizycznego
- Jeżeli jesteś praktykiem/praktyczką III sektora możesz też spełniać się w administrowaniu grantami np. tworzeniu terminarza wniosków i sprawozdań czy monitorowaniu ich przygotowania – oczywiście we współpracy z koordynatorami
Jak się pewnie domyślasz nie bez powodu pisaliśmy o dialogu i dobrej współpracy, bo na tym stanowisku będziesz ściśle współpracować z dyrektorką fundacji oraz zespołem księgowości i koordynatorami. Bez partnerskiej komunikacji ani rusz w tej roli!
Dołączając do zespołu Forum Dialogu możesz liczyć na:
- Pracę w zespole pasjonatów pełnych energii i zaangażowania w to, co robią
- Przyjazną i życzliwą kulturę organizacji, w której ludzie polegają na sobie
- Hybrydowy system pracy (obecnie tryb zdalny w związku z sytuacją epidemiczną)
- Ruchomy i elastyczny czas pracy w godz. 8.00-18.00
- Lokalizację biura na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie
- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu.
W procesie rekrutacji otrzymasz:
- Dobre rozpoznanie potrzeb i oczekiwań
- Regularny kontakt i informacje o kolejnych krokach
- Transparentny i sprawny proces rekrutacji
- Uczciwą informację zwrotną od rekruterki prowadzącej.
Jeżeli dobrnąłeś / dobrnęłaś do tego miejsca to znaczy, że ta oferta Cię zainteresowała i masz silną motywację, a takich właśnie osób szukamy!
Prześlij swoje CV w terminie do 10 marca 2022 roku za pośrednictwem systemu rekrutacyjnego selfandteam.recruitify.ai/job/KierownikAdministracyjny.
Dołącz do zespołu Forum Dialogu i rozwijaj się razem z nami dokładając cegiełkę do budowania profesjonalnej organizacji pozarządowej, która działa na rzecz dialogu polsko-żydowskiego.
Forum Dialogu – o sobie:
„Misją Forum Dialogu jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Zależy nam, by poprawiać relacje polsko-żydowskie.
Nasze kluczowe wartości to: odpowiedzialność, empatia, profesjonalizm. Stanowią one część kultury naszej organizacji i staramy się na co dzień wcielać je w życie w ramach działań fundacji.
Zależy nam na tym, by realizować nasze cele, a jednocześnie dbać o równowagę między życiem prywatnym i zawodowym naszego zespołu i stale się w tym doskonalimy”. Poznaj nas tutaj.