Nazwa stanowiska: Kierownik/Kierowniczka ds. finansowych
- Potrafisz myśleć budżetem organizacji i sprawia Ci to przyjemność?
- Kwestie księgowe i podatkowe nie mają przed Tobą tajemnic?
- Zawsze jesteś na bieżąco i wiesz, co w „t(p)rawie piszczy?
- Potrafisz doskonale planować, a Excel to Twój najlepszy przyjaciel?
- Bliskie Ci jest podejście nastawione na dialog, partnerstwo i współpracę?
Ważne dla nas:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w kreowaniu procesów finansowych, księgowych i kadrowych
- Doskonałe rozumienie kwestii księgowych, podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Dokładność, rzetelność, samodzielność
- Umiejętności analityczne
- Postawa nastawiona na partnerską komunikację i współpracę w zespole
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca wypełnianie formularzy wniosków i rozliczeń grantów
- Znajomość obsługi komputera oraz bardzo dobre umiejętności pracy w programie Excel
Mile widziane:
- Doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej będzie dużym atutem
- Ukończone studia wyższe/podyplomowe/kursy z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości
- Praktyczne doświadczenia w rozliczaniu dotacji i grantów
- Znajomość obsługi systemów typu: Google Workspace, Autenti, wFirma lub gotowość do wdrożenia i pracy na tych narzędziach
Twoje zadania:
- Organizacja pracy w obszarze finansów i zarządzanie mikro zespołem odpowiedzialnym za nie
- Tworzenie budżetu organizacji i kontrola jego realizacji, w tym wspieranie koordynatorów projektów w realizacji założeń budżetowych
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów finansowych, księgowych, kadrowych i płacowych
- Kontrola i monitorowanie płynności finansowej
- Zarządzanie współpracą z biurem księgowym
- Nadzór nad powstaniem rocznego sprawozdania finansowego fundacji oraz przygotowywanie innych sprawozdań
- Obsługa pozyskiwanych grantów w zakresie tworzenia budżetów, kontroli księgowania wydatków oraz nadzoru nad wypełnianiem zobowiązań finansowych
- Obsługa kadrowa w zakresie tworzenia listy płac oraz administrowania programem kadrowym (wfirma) – możliwe przekierowanie zadań do zespołu administracji.
Jak się pewnie domyślasz nie bez powodu pisaliśmy o dialogu i dobrej współpracy, bo na tym stanowisku będziesz ściśle współpracować z dyrektorką fundacji oraz zespołem księgowości i koordynatorami. Bez partnerskiej komunikacji ani rusz w tej roli!
Dołączając do zespołu Forum Dialogu możesz liczyć na:
- Pracę w zespole pasjonatów pełnych energii i zaangażowania w to, co robią
- Przyjazną i życzliwą kulturę organizacji, w której ludzie polegają na sobie
- Hybrydowy system pracy (obecnie tryb zdalny w związku z sytuacją epidemiczną)
- Ruchomy i elastyczny czas pracy w godz. 8.00-18.00
- Lokalizację biura na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie
- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu.
W procesie rekrutacji otrzymasz:
- Dobre rozpoznanie potrzeb i oczekiwań
- Regularny kontakt i informacje o kolejnych krokach
- Transparentny i sprawny proces rekrutacji
- Uczciwą informację zwrotną od rekruterki prowadzącej.
Jeżeli dobrnąłeś / dobrnęłaś do tego miejsca to znaczy, że ta oferta Cię zainteresowała i masz silną motywację, a takich właśnie osób szukamy!
Prześlij swoje CV w terminie do 10 marca 2022 roku za pośrednictwem systemu rekrutacyjnego selfandteam.recruitify.ai/job/KierownikFinansowy.
Dołącz do zespołu Forum Dialogu i rozwijaj się razem z nami dokładając cegiełkę do budowania profesjonalnej organizacji pozarządowej, która działa na rzecz dialogu polsko-żydowskiego.
Forum Dialogu – o sobie:
„Misją Forum Dialogu jest odbudowywanie i tworzenie nowych więzi pomiędzy współczesną Polską a społecznością żydowską na świecie. Zależy nam, by poprawiać relacje polsko-żydowskie.
Nasze kluczowe wartości to: odpowiedzialność, empatia, profesjonalizm. Stanowią one część kultury naszej organizacji i staramy się, na co dzień wcielać je w życie w ramach działań fundacji.
Zależy nam na tym, by realizować nasze cele, a jednocześnie dbać o równowagę między życiem prywatnym i zawodowym naszego zespołu i stale się w tym doskonalimy”. Poznaj nas tutaj.